Wednesday, November 24, 2010

Proxy සඳහා ආරක්ෂාකාරී අදේශකයක්..!!!!

              මට අද හිතුන ටිකක් වෙනස් මාතෘකාවක් ගැන කථා කරන්න. සමහරක් අය මේ දේට ගොඩක් කැමති වෙයි. එ මොකද කියල ඔයාලම හිතල බලන්නකො. අද මාතෘකාව තම Proxy!. අපේ ජංජාලය පාවිච්චි කරන ගොඩක් යාළුවේ Proxy භාවිතා කරනවා. එ මොකටද කිවුවොත් එක එක Site වලට යන්න, තව තව හොර වැඩ වලට, එහෙමත් නැත්නම් කරන්න දෙයක් නැතිම තැන Proxy use කරන අය ඉන්නවා. කොහොම වුනත් මේ දේවල් වැරදි නැහැ. මොකද තාක්ශණය තියෙන්නේ උඩ බලාන් ඉන්න නෙමෙයිනේ. 

                         එහෙත් මෙහෙම Proxy පාවිච්චි කරන අපිට එක දෙයක් අමතක වෙනවා. සමහරක් අය මේ දේ නොදන්නව වෙන්නත් පුළුවන්. එ තමයි Proxy Site වලින් Log වෙද්දි එයාල අපේ Username, Password ගන්නවා. එ විතරක් නෙමේ අපේ Details පවා එකේ රෑදෙනවා. ඉතින් එක එච්චර හොඳ දෙයක් නෙමේ. එක ඔයාලටම තේරේනවනෙ. ඉතින් ඕකට විසඳුමක් තමා අද මේ කියන්න හදන්නේ. මේක අලුත් Software එකක්. මේකේ තියෙන වාසිය තමා අපේ Details කටවත් කොහොමවත් ගන්න බැරි එකයි. තව මේත් එක්කම 12month 120GB Premium VPN Account එකක් මේකට ලැබිමයි. එ නිසා කිසි දෙකට බය වෙන්න ඕනෙ නැහැ. එහෙනම් මෙන්න මෙහෙමයි වැඩේ වෙන්නේ....

මුලින්ම මෙන්න මේ Site එකට ගිහින් Register වෙන්න
මේක එච්චර අමාරු දෙයක් නෙමේ. එ නිසා සාමාන්‍ය විදියට Register වෙන්න.


             ඊට පස්සේ ඔයාලට සිද්ධ වෙනවා එයාල මඟින්ම ලබා දෙන Software එක බාගන්න. එකට මෙතන ක්ලික් කරන්න. ඔයාලට ඕනේම නම් Site එක තුළින්ම Log වෙලා මේ දේ කරන්න පුළුවන්. එත් Software එක මාර්ගයෙන් Log වෙන එක වඩාත් පහසුයි. මං නම් අනුමත කරන්නෙ එකයි. බා ගත්තු Software එක දැන්ම Install කරන්න එපා.

                  ඊට පස්සේ Site එක හරහා ඔයාලගේ Account එකට Log වෙන්න. එතකොට මෙතන පේන විදියට Activate Serial Number කියන තැන Serial එක හැටියට cobiextra කියල දෙන්න. දැන් වැඩේ හරි. දැන් ඔයාලටම දකින්න පුළුවන් වෙවි 12month 120GB Premium VPN Account එකක් ඔයාලගේම වෙලා කියලා. දැන් Software එක Install කරගන්න. ඉතුරු ටික ඉතින් ඔයාල දන්නවනේ.. සාමාන්‍ය විදියට Software එක use කරන්න.




       මේ ගත්තු උත්සහයෙන් යාලුවන්ට ප්‍රයෝජනයක් වුනා නම් , ඒ ගෑන පොඩි සටහනක් comment එකක් විදියට දාල යන්න අමතක කරන්න එපා. මං මේ වෑය කල කාලයට වෑදගත් ලිපියක් නිර්මාණය කලා කියලා හිතනවා නම් ඒ බව පෙන්නුම් කරන්න. තමන්ට තව දුරටත් ප්‍රශ්න තියෙනවා නම් අහන්න. ඒවාට මං නොපෑකිලිව උත්තර දෙන්න මං සෑදි පෑහෑදි ඉන්නවා..

Internet Money තාමත් අවිශ්වාසද???? එහෙනම් ඒ සම්බන්ධයෙන් ඇති ලිපි පෙළ කියවන්න මෙතන ක්ලික් කරන්න.... 

20 comments:

  1. machan..
    me blog ekanam godak usefull...
    thnxxxxxxxxx

    ReplyDelete
  2. @Hash jay
    thanx යාලු.. ඔයාලගේ comment මට ලොකු ශක්තියක් දිගටම post ලියන්න. දිගටම මාත් එක්ක ‍රැදිල ඉන්න. comment එකට ගොඩක් ස්තූතියි!!

    ReplyDelete
  3. ela... try karala balamu! thnx

    ReplyDelete
  4. @Anonymous
    ela.. try karalama kiyanko. getaluwak thibunoth kiyan. thanx for acomment!!!

    ReplyDelete
  5. සීරියල් එක වැඩ නැතෝ !

    ReplyDelete
  6. ela ela try kala bt "cobiextra" dammama invalid kiyanawa

    ReplyDelete
  7. @Aditha & Shameera
    wenna behe machan... mata hodata weda! {""} ekkada demme???? nikanma cobiextra kiyala dhiyan

    http://freebiesoft.wordpress.com/2010/11/02/free-1-year-cyberghost-vpn-premium-subscription-serial-number/

    ReplyDelete
  8. එල මචන්.. වැඩේ ගොඩ. එත් මචෝ මේක use කරන විදියත් ටිකක් කිඋවොත් තමා හොඳ.. maxxxx...

    ReplyDelete
  9. yako uba copy karana apa.. www.tipslk.com akan

    ReplyDelete
  10. @Anonymous
    අයියෝ මචන්.. මට කගෙන්වත් copy කරන්න ඕනේ නැහැ. copy කරලා දාලත් නැහැ. මගෙන්නම් ඕන තරම් නම් copy කරල තියෙන්වා. එත් මට එව ගැන කතා කරන්න ඕනේ නැහැ. අනික මම මේ post එක මගේ මහන්සියෙන් ලියපු එකක්. මගේ ලිපියේ මං ඔයිට වඩා දෙයක් ලියල තියෙන්වා. idea එක එක වුණාට එක ඊට වඩා වැඩි ඩෙයක් මගෙ තියෙන්වා. post එකක් දැක්ක පලියට එක copy යක් කියල ලියන්න කලින් ටිකක් හොයල බලන්...

    ReplyDelete
  11. @ලාංකීය බ්ලොග් කියවනය
    බොහොම ස්තූතියි ලාංකීය බ්ලොග් කියවනය!!!!! ඔයාලගේ මේ comment එක මට ලොකු ශක්තියක්!!!

    ReplyDelete
  12. @Anonymous
    thanx a lot machan....!!

    ReplyDelete
  13. @sriniranjana
    ur welcome saho... thanx for a comment!

    ReplyDelete
  14. @Chamara
    Ok mchan.. මං එ ගැන ඉදිරි ලිපියකින් දාන්නම්! එල. thanx මචං comment එකට..

    ReplyDelete
  15. machan password eka kochchara digata dammath password not secure kiyala watenawane

    ReplyDelete
  16. @Anonymous
    මචං මට හරියටම හිතා ගන්න බැහැ ඔතන තියෙන තත්වය මොකක්ද කියල. එත් උබ මෙහෙම try කරලා බලන්. Password එකක් strong වෙන්නේ එක දික් වෙන තරමට නෙමේ. උඹ අකුරු සහ ඉලක්කම් යන දෙකම කවලමේ දියන්.. බොහෝ දුරට හරියන්න පුළුවන්.

    ReplyDelete
  17. man ehemath karala baluwa eth hariyanna ban

    ReplyDelete
  18. @Anonymous
    අනේ මන්ද මචන්.. මටත් හිතගන්න බැහැ මොකක්ද වෙලා තියෙන්නේ කියල..

    ReplyDelete
  19. මටත් කියන්න තියෙන්නේ ඒකමයි code expired

    ReplyDelete